GP Κίνας (ΕΔ2): Μπότας και Φέτελ στα 27 χιλιοστά - Formula 1


Σε αντίθεση με το πρωί, στις δεύτερες δοκιμές η Ferrari χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα με τέσσερα σετ για τον Φέτελ και δύο για τον Σαρλ Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε στην 7η θέση, 8 δέκατα πίσω από τους πρωτοπόρους, ενώ ο Χάμιλτον ήταν μόλις τρεις θέσεις μπροστά του, στην 4η, με υστέρηση 7 δεκάτων. Ο Άγγλος είχε ένα τετ-α-κε σε γύρο εξόδου από τα πιτς, ενώ δεν κατάφερε να κάνει έναν αλάνθαστο γύρο με τα μαλακά ελαστικά.

Η Red Bull-Honda πλησίασε τις δύο κορυφαίες ομάδες στα δύο δέκατα σε αυτές τις δοκιμές, με τον Μαξ Φερστάπεν, ενώ δεν είναι για την ομάδα τόσο ενθαρρυντικό ότι η ιαπωνική εταιρεία έκανε την πρώτη της φετινή αλλαγή μερών του κινητήρα, στη Toro Rosso του Ντάνιλ Κβίατ. Η Honda διαπίστωσε μια ανωμαλία στα δεδομένα από τις πρώτες δοκιμές και προχώρησε στην αλλαγή αδιευκρίνιστων εξαρτημάτων, όμως αυτή ακόμα δεν επισείει ποινή.

Μπαίνοντας ανάμεσα στους Χάμιλτον και Λεκλέρκ ο Κάρλος Σάινθ συνέχισε να αποδεικνύει την άνοδο της απόδοσης της McLaren-Renault, όπως και ο Λάντο Νόρις που ακολούθησε τον Λεκλέρκ, στην 8η θέση. Για τον Μονεγάσκο η ανησυχία για την αξιοπιστία του κινητήρα του συνεχίστηκε, παρότι άλλαξε την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα μετά το πρόβλημα του Μπαχρέιν, καθώς η Scuderia τον κάλεσε στα πιτς για προληπτικό έλεγχο του συστήματος ψύξης.

Τη δεκάδα έκλεισε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, δυόμισι δέκατα πίσω από τον ομόλογό του στη Renault Νίκο Χούλκενμπεργκ, και ο Πιέρ Γκασλύ της RBR. Μια θέση σ’ αυτήν έχασε για λιγότερο από ένα δέκατο η Alfa Romeo, με τον Κίμι Ράικονεν. Νωρίτερα, στις πρωινές δοκιμές, ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι έχασε πολύ χρόνο στο γκαράζ λόγω μηχανικού προβλήματος. Παραδόξως, ενώ η Ferrari άλλαξε την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα στα δικά της μονοθέσια και στης Haas, δεν έκανε το ίδιο και στις μονάδες ισχύος της Alfa Romeo.

GP ΚΙΝΑΣ 2019

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

 





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *